GEFION INSURANCE

Ubezpieczenie w GEFION INSURANCE

10 agentów ubezpieczeniowych w Agens.pl obsługujących GEFION INSURANCE

O firmie:
GEFION INSURANCE A/S działa na terenie: Danii, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Litwy, Łotwy, Estonii i jest notyfikowane w Polsce (jest także członkiem PBUK i UFG). Na terenie Polski GEFION będzie działał za pośrednictwem swojego przedstawiciela - Polins Sp. z o.o.
Adres:
Ul. Opłotki 2 70-556 Szczecin
Informacje:
W ofercie towarzystwa znajdują się ubezpieczenia komunikacyjne: OC, AC, Autopomoc, OC w ruchu zagranicznym. Obecnie obsługą polskich klientów, korzystających z ubezpieczeń majątkowych Gefion Insurance, zajmuje się firma Polins.
Telefon:
Email:
wnioski@polins.pl
Oceny:
Średnia 0.0000 z 0 głosów.

Jakie ubezpieczenia oferuje GEFION INSURANCE:

  • Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW, NNW)
  • Ubezpieczenie domu, mieszkania, nieruchomości
  • Ubezpieczenie podróży
  • Ubezpieczenie na życie


Wybierz:

Opinie i oceny o GEFION INSURANCE 52

Miałeś/aś ubezpieczenie w GEFION INSURANCE? Napisz opinię! Podziel się z innymi swoją opinią o ubezpieczeniu w GEFION INSURANCE. Poczytaj także opinie osób ubezpieczonych w GEFION INSURANCE. Opinie o ubezpieczeniu w GEFION INSURANCE. Informacje od Klientów GEFION INSURANCE. Ocena ubezpieczenia od firmy GEFION INSURANCE. Mamy 52 opinii o GEFION INSURANCE z internetu.

Dodaj ocenę/opinię o GEFION INSURANCE:
Opinie i oceny 52

    • Negatywna
    • 29 maja 2018

    Firma krzak - POLINS, Gefion. Jak się okazało, "nie wypłacą za auto zastępcze, bo nie. Działają wg prawa duńskiego, więc nie muszą". Przyszła informacja, że szkoda całkowita, ale doproś się o wycenę! a już nie mówiąc o wypłacie. Katastrofa! Nie kupujcie polis od tych firm, bo przyjdzie Wam zapłacić z własnej kieszeni za szkodę, która powinna być wypłacona z OC, a to dlatego, że poszkodowani Was będą ciągać po sądach.


    • Negatywna
    • 18 maja 2018

    Masakra , ponad 2 miesiące i nic, wszystkie dokumenty dostarczone a oni przysyłają pismo że nie wypłacą odszkodowania bo nie mają faktur, jak jeszcze nie zakceptowali szkody.... Też napisałem do KNF czekam i sprawa chyba do sądu, firma krzak na miarę Amber Gold.


    • Negatywna
    • 14 maja 2018

    Człowieka do grobu wcześniej wyślą


    • Negatywna
    • 14 maja 2018

    Banda lapódrakow nerwy szargaja


    • Negatywna
    • 14 maja 2018

    Witam. Moja sprawa ciągnie się od 13 stycznia 2018. Szybka wycena i dalej echo szkoda gadać telefony ponaglenia a od miesiąca słyszę tylko że decyzja czeka na podpis Dyrektora finansowego. Jedna wielką pomyłka nie rozpisuje się duzo bo szkoda nerwówslysze tylko od ćwoków proszę uzbroić się w cierpliwość no tak calkowita i czekam czekam czekam. Auto mi zgnije i się nie doczekam. Współczucia tym co z nimi walcza bo ja jestem na skraju wyczerpania normalnie wyssaja z człowieka życie. Pozdrawiam


    • Negatywna
    • 11 maja 2018

    Tragedia.zaraz 3msc kasy nie ma ,szkoda całkowita auto stoi.Na infolinii sami kłamcy


    • Negatywna
    • 27 marca 2018

    Sprawa ciągnie się od końca stycznia. Wszystkie formalności (w tym notatka z policji) w ciągu 2 tygodni, a wypłaty odszkodowania nadal nie ma. Na infolinii za każdym razem słyszę:" już zapisuję Pani numer i idę do koleżanki wyjaśnić tą sprawę, nie wiem dlaczego tak się dzieje". Nie polecam!


    • Neutralna
    • 20 marca 2018

    podobny temat na tym forum można dołączyć do dyskusji na forum-ubezpieczenie pl


    • Neutralna
    • 20 marca 2018

    Nie wiem jakim prawem działają na polskim rynku? Jak można zezwolić na jawne łamanie prawa i oszukiwanie ludzi? Pod KNF nie podlegają, chyba pod nic nie podlegają.Ubezpieczony w tej firmie wjechał w mój samochód.Sprawa prosta jak drut ale nie dla Gefionu. 3 miesiąc mija a odszkodowania brak.Ręce opadają bo już nie mam pomysłu jak uzyskać to co mi się PRAWNIE należy. Każdego agenta polecającego Gefion/Polins powinno pozbawic się licencji!


    • Negatywna
    • 19 marca 2018

    Witam moja sprawa sie ciągnie od 6 lutego do dziś . Zero kontaktu z firmą gefion. Zwlekaja z wypłatą odszkodowania . Jak już się dodzwonilem po 1.45h babka twierdzi że jej dokumenty zaginęły. Sprawa zajęła sie firma z Wroclawia, która też zbywaja.


    • Negatywna
    • 17 marca 2018

    Firma krzak, pismo napisałem z dowodami audio do KNF do Rzecznika i do TVN . Czekam na odpowiedz


    • Neutralna
    • 17 marca 2018

    Sprawa ciagnie sie od 17 stycznia, brak wypłaty i dalej te same kłamstawa że brak decyzji likwidatora. Sprawa zgłoszona równierz do knf , do rzecznika i do Mediów


    • Negatywna
    • 14 marca 2018

    Brak likwidacji szkody ze strony Gefion, sprawa się ciągnie od 11.2017 i dalej nic. Sprawa zgłoszona do KNF. Brak odpowiedzi na maile, na infolinie nie da się dodzwonić


    • Negatywna
    • 6 marca 2018

    Każdy klient nawet ten szkodowy ma 60% zniżek u nich patologia


    • Neutralna
    • 4 marca 2018

     Czy komukolwiek udało się zlikwidować szkodę w Gefionie? Moja sprawa toczy się od 8 stycznia i na dzień dzisiejszy nie wygląda by szybko się zakończyła.Pracownicy infolinii podają fałszywe informacje włącznie z fikcyjnymi nazwiskami.Na maile czy pisemne wezwanie do zapłaty brak jakiejkolwiek odpowiedzi.Nie mam żadnej pisemnej informacji o postępach likwidacji szkody-mam wrazenie ze jest to działanie celowe by poszkodowany nie miał żadnych dowodów pisemnych na łamanie prawa przez Gefion. Skarge do KNF złożyłam 2 tygodnie temu,póki co bez odzewu.Trzeba sprawę zgłaszać i nagłaśniac gdziekolwiek się da by ktoś wreszcie zainteresował się ta firma krzak.


    • Negatywna
    • 2 marca 2018

    Od 8 stycznia walczę o likwidację szkody powstałej z winy posiadacza OC w Gefionie. Kontakt tylko przez infolinię gdzie pracownicy kłamią jak najęci,nawet przedstawiając się podają fikcyjne nazwiska.Na maile czy pisemne wezwanie do zapłaty brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Złożyłam skargę do KNF,mam nadzieje ze wreszcie ktoś zajmie się tą pseudo firma. Wszyscy poszkodowani i oszukani przez Gefion,Crowford czy Polins piszcie skargi i nagłaśniajcie gdzie tylko się da i niech przestaną nas wreszcie okradać i oszukiwać!!!


    • Negatywna
    • 2 marca 2018

    Czy komukolwiek udało się zlikwidować szkodę w Gefionie? Moja sprawa toczy się od 8 stycznia i na dzień dzisiejszy nie wygląda by szybko się zakończyła.Pracownicy infolinii podają fałszywe informacje włącznie z fikcyjnymi nazwiskami.Na maile czy pisemne wezwanie do zapłaty brak jakiejkolwiek odpowiedzi.Nie mam żadnej pisemnej informacji o postępach likwidacji szkody-mam wrazenie ze jest to działanie celowe by poszkodowany nie miał żadnych dowodów pisemnych na łamanie prawa przez Gefion. Skarge do KNF złożyłam 2 tygodnie temu,póki co bez odzewu.Trzeba sprawę zgłaszać i nagłaśniac gdziekolwiek się da by ktoś wreszcie zainteresował się ta firma krzak.


    • Negatywna
    • 27 luty 2018

    Szkoda w dniu 21.12.2017, w tym samym dniu zgłoszenie mailowe. 19.01.2018 dostałam kosztorys i od tego czasu cisza. Dodzwonić się nie mogę, zawsze 20 osób w kolejce. Na maile nie odpisują. Co robić? Już jest po terminie, mają przecież 30 dni na wypłatę. Powinnam dostać odsetki. Może sprzedać to jakiejś firmie, która pójdzie z nimi do sądu?


    • Negatywna
    • 26 luty 2018

    To firma krzak... Od ponad 2 mc czekam na wypłatę odszkodowania, nic tylko sprawcę pozwać z powództwa cywilnego....


    • Negatywna
    • 21 luty 2018

    Witam, Polecam w pierwszej kolejności udać się do firmy, która walczy z firmami ubezpieczeniowymi. Na pewno zaoszczędzi to czasu, nerwów i pieniędzy. Gefion to kpina. Brak jakiegokolwiek kontaktu na połączenie w bok-u czeka się od 50 min do 2 godz i 20 min totalne dno, na maile nie odpisują. Nie dotrzymują terminów, które wynikają z prawa! Po dostarczeniu wszystkich dokumentów czekałem 4 tyg na decyzję w mojej szkodzie, a mają czas do 2 tyg na wypłacenie odszkodowania. W ciągu tych 4 tyg kontaktowałem się z nimi 5 razy i za każdym razem słyszałem tą samą beznadziejną wersje, że Pana teczkę zanoszę do likwidatora. Po prostu brak słów co w tej firmie "krzak" się dzieje. Pracownicy infolinii aż ociekają ignorancją i bezradnością. Burdel jakich mało naprawdę porażka! Jestem ciekawy jak długo będę jeszcze czekać na wypłatę zaniżonego odszkodowania! Łamią prawo ale bardzo dobrze wiedzą, że są bezkarni w Naszym pięknym kraju ;) Może napiszemy jakiś wspólny donos do KNF-u lub do Rzecznika Praw Ubezpieczonych? W dzisiejszych czasach nie możemy sobie pozwolić na takie traktowanie!!!