STRATEGIA
Podstawowy zakres usług:
- Budowa i wdrażanie strategii biznesowych
- Strategia nadzoru właścicielskiego
- Analizy rynkowe i strategiczne
- Plany restrukturyzacje i optymalizacja kosztów
- Biznes plany
Dostarczamy odpowiedzi na kluczowe pytania:
- W jakim kierunku rozwijać firmę i czym kierować się przy opracowywaniu strategii?
- Jakie są misja działania i wizja rozwoju mojej firmy? Jakie miary realizacji strategii zastosować do monitorowania jej rozwoju?
- Jak zorganizować wewnątrz firmę, aby działała najskuteczniej? Jakie zasady postępowania są dla nas najlepsze?
- Jak można poprawiać procesy wewnątrz firmy, aby wzmacniały przewagę konkurencyjną prowadzonej działalności? Które z nich są dla nas kluczowe? Jak to zrobić?
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I PROJEKTAMI
Podstawowy zakres usług:
- Integracja organizacyjna w projektach fuzji i przejęć (post-merger integration)
- Zarządzanie projektami i zmianą organizacyjną
Dostarczamy odpowiedzi na kluczowe pytania:
- Jak pogodzić konieczność zmian narzędzi i sposobu organizacji pracy z zapewnieniem ciągłości działania?
- W jaki sposób przemienić pracowników w aktywnych współautorów wdrażanych rozwiązań optymalizacyjnych?
EFEKTYWNOŚĆ BIZNESU
Podstawowy zakres usług:
- Zarządzanie przez cele
- Budżetowanie
- Prognozowanie wyników finansowych
- Informacja zarządcza (sprawozdawczość)
- Alokacja i kalkulacja kosztów
- Procedury zakupowe
Dostarczamy odpowiedzi na kluczowe pytania:
- W jaki sposób przełożyć strategie działania na poziomy taktyczne i operacyjne?
- Jak dostarczyć na czas wiarygodne i rzetelne informacje dla potrzeb podejmowania decyzji?
- Jak zapewnić efektywne gospodarowanie środkami w firmie?
ROZWÓJ FIRMY
Podstawowy zakres usług:
- Optymalizacja (zwiększanie) marży
- Strategie kształtowania cen (pricing)
- Zwiększanie efektywności procesów sprzedażowych
- Zarządzanie kanałami sprzedaży
- Zarządzanie marką
- Segmentacja klienta
Dostarczamy odpowiedzi na kluczowe pytania:
- W jaki sposób docierać do klienta z oferowanymi produktami/ usługami?
- Jak wykorzystać sytuację rynkową do maksymalizacji zwrotu z zaangażowanych środków?
- Jak różnicować ofertę i poziom obsługi względem różnych rodzajów klienta?
- Jaki jest pożądany wizerunek firmy/ produktu, usługi i jak go kształtować?
- Jak najefektywniej zorganizować i monitorować działania oraz nakłady związane z marketingiem i sprzedażą?