STRATEGIA

Podstawowy zakres usług:

  • Budowa i wdrażanie strategii biznesowych
  • Strategia nadzoru właścicielskiego
  • Analizy rynkowe i strategiczne
  • Plany restrukturyzacje i optymalizacja kosztów
  • Biznes plany

Dostarczamy odpowiedzi na kluczowe pytania:

  • W jakim kierunku rozwijać firmę i czym kierować się przy opracowywaniu strategii?
  • Jakie są misja działania i wizja rozwoju mojej firmy? Jakie miary realizacji strategii zastosować do monitorowania jej rozwoju?
  • Jak zorganizować wewnątrz firmę, aby działała najskuteczniej? Jakie zasady postępowania są dla nas najlepsze?
  • Jak można poprawiać procesy wewnątrz firmy, aby wzmacniały przewagę konkurencyjną prowadzonej działalności? Które z nich są dla nas kluczowe? Jak to zrobić?

 

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I PROJEKTAMI

Podstawowy zakres usług:

  • Integracja organizacyjna w projektach fuzji i przejęć (post-merger integration)
  • Zarządzanie projektami i zmianą organizacyjną

Dostarczamy odpowiedzi na kluczowe pytania:

  • Jak pogodzić konieczność zmian narzędzi i sposobu organizacji pracy z zapewnieniem ciągłości działania?
  • W jaki sposób przemienić pracowników w aktywnych współautorów wdrażanych rozwiązań optymalizacyjnych?

 

EFEKTYWNOŚĆ BIZNESU

Podstawowy zakres usług:

  • Zarządzanie przez cele
  • Budżetowanie
  • Prognozowanie wyników finansowych
  • Informacja zarządcza (sprawozdawczość)
  • Alokacja i kalkulacja kosztów
  • Procedury zakupowe

Dostarczamy odpowiedzi na kluczowe pytania:

  • W jaki sposób przełożyć strategie działania na poziomy taktyczne i operacyjne?
  • Jak dostarczyć na czas wiarygodne i rzetelne informacje dla potrzeb podejmowania decyzji?
  • Jak zapewnić efektywne gospodarowanie środkami w firmie?

 

ROZWÓJ FIRMY

Podstawowy zakres usług:

  • Optymalizacja (zwiększanie) marży
  • Strategie kształtowania cen (pricing)
  • Zwiększanie efektywności procesów sprzedażowych
  • Zarządzanie kanałami sprzedaży
  • Zarządzanie marką
  • Segmentacja klienta

Dostarczamy odpowiedzi na kluczowe pytania:

  • W jaki sposób docierać do klienta z oferowanymi produktami/ usługami?
  • Jak wykorzystać sytuację rynkową do maksymalizacji zwrotu z zaangażowanych środków?
  • Jak różnicować ofertę i poziom obsługi względem różnych rodzajów klienta?
  • Jaki jest pożądany wizerunek firmy/ produktu, usługi i jak go kształtować?
  • Jak najefektywniej zorganizować i monitorować działania oraz nakłady związane z marketingiem i sprzedażą?