SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Praca zdalna w domu

Jesteśmy internetowym startup’em w branży ubezpieczeniowej. Szukamy osoby do pracy zdalnej, która pomoże nam rozwinąć projekt w kontekście obsługi i kontaktu z klientem.

Opis stanowiska

  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów poprzez e-mail oraz narzędzie typu livechat;
  • Udzielanie informacji telefonicznie;
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe od osób szukających ubezpieczenia przez Internet;
  • Dbanie o relację z klientami.

Wymagania i atuty

  • Doświadczenie w zdalnej obsłudze klienta (e-mail, telefon, livechat);
  • Komunikatywność;
  • Uczciwość;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Posiadanie szybkiego i stabilnego łącza internetowego;
  • Miejsce w domu umożliwiające dogodne warunki do pracy

Dodatkowe atuty, ale niewymagane:

  • Znajomość branży internetowej, ubezpieczeniowej,
  • Zamieszkanie na terenie Wrocławia, skąd wywodzi się nasz startup

Ofertujemy

  • Umowa o dzieło lub rozliczanie na działalność gosp.
  • Premiowanie dobrych wyników,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w branży internetowej, e-commerce, ubezpieczeniowej,
  • Pracę w startupie, który może zawojować rynek ubezpieczeniowy w Polsce i może później zagranicą,
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole nastawionym na rozwój startupu i zrobienia wspólnie milionów.


Proces rekrutacyjny to przesłanie do nas CV, bez listu motywacyjnego. Później krótka rozmowa telefoniczna, ewentualnie spotkanie jeśli jesteś z Wrocławia.

W CV prosimy umieścić klauzulę:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w podaniu w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych. Dziennik Ustaw nr 133 poz. 833 z dnia 29.08.1997 z późniejszymi zmianami)."